فهرست مطالب پنهان

ممکن است شما یک فروشگاه زیبا کوچک یا بزرگ داشته باشید و ورودی فروشگاهتان از چند در و پنجره ساخته‌شده باشد. شما برای حفظ این فضای زیبا و درعین‌حال محافظت از سایبان‌های مغازه استفاده کنید.   سایبان در وهله اول از ویترین مغازه شما در برابر گردوغبار و باد و باران  محافظت می‌کند و علاوه بر این مورد امکانی ایجاد می‌کند تا مشتریان برای خروج از مغازه بتوانند آماده بشود مثلاً از زیر سایه سایبان استفاده کنند و  منتظر تاکسی یا ماشین بماند یا در هوای بارانی در زیر سایبان فرصت باز کردن چتر خود را داشته باشند.

یا ممکن است مغازه شما ویترین محصولات داشته باشد مهم نیست محصولات فروشگاهی شما خوراک است یا پوشاک مهم این است که در طولانی‌مدت  در برابر قرار گرفتن جلوی نور آفتاب کیفیت خود را از دست می‌دهد.

ما در این مقاله قصد داریم تا شمارا با سایبان مناسب فروشگاه‌ها یا همان سایبان مغازه آشنا کنیم؛ تا با اطلاعات دقیق و کامل مناسب‌ترین چادر مغازه را برای فروشگاه خود انتخاب کنید.

سایه بون مغازه

انواع سایبان مغازه

سایه بان مغازه با توجه  به برخی پارامترها مثل فضای جلوی مغازه شما یا بودجه در نظر گرفته شما برای سایبان و … دارای انواع مختلفی است.

1.سایبان متحرک مغازه بازویی(فنری)

سایبان فروشگاهی

۲.سایبان جلو مغازه کالسکه‌ای

۳.سایبان مغازه دکوراتیو(دکوری)

در زیر می‌توانید نمونه‌هایی از انواع سایبان متحرک مغازه را ببینید.

 

1.سایبان جلو مغازه بازویی

سایبان مغازه بازویی یا سایبان فنری امروزه متقاضیان زیادی از مشتریان را به خود اختصاص داده است. این نوع سایه بون مغازه دارای بازشویی بیشتر از سایر سایبان‌های رقابتی خود رادار است همچنین بسیار شیک‌تر سایر سایبان‌هاست و به‌صورت افقی یا با شیب‌های مختلفی که به سلیقه مشتری است باز و بسته می‌شود.

این نوع سایبان خود به دو نوع تقسیم می‌شود:

۱. سایبان بازویی دستی

سایبان مغازه بازویی دستی

 

۲. سایبان بازویی برقی

اگر به دنبال سایبان مغازه باکیفیت می‌گردید حتماً انواع مختلف سایه بون مغازه بازویی را ببینید و یکی از انواع این نوع سایبان را برای محل کار خود یا کافی‌شاپ و یا … انتخاب کنید.

سایبان فروشگاهی

 

2.سایبان مغازه کالسکه‌ای

این نوع سایبان دارای قدمتی بیشتر از سایه بون مغازه بازویی است، بااین‌حال این سایبان مشتریان خواص خود را دارد. این سایبان نیز همان‌طور که از اسمش پیداست شکلی مانند کالسکه دارد و مانند کالسکه نیز باز و بسته می‌شود. این نوع سایبان کارایی‌های زیادی دارد که یکی از کارایی‌ها سایه بون مغازه است.

سایبان کالسکه ای مغازه

نحوه اندازه گیری سایبان کالسکه ای مغازه

سایه بان مغازه کالسکه ای برای اندازه گیری توسط تیم فنی این شرکت بدون موقعیت جغرافیایی مغازه در نظر گرفته می شود. که آیا سطح ارتفاع مغازه از سطح زمین زیاد می باشد یا خیر؟

در صورتی که مغازه دارای سطح ارتفاع بیشتر از دو متر داشته باشد. نظر به اینکه از زیر سایه بان مغازه کالسکه ای که غالبا محل عبور مردم نیز می باشد. افراد عبور می کنند. یک متر وهشتاد سانت به عنوان پیش فرض از سطح زمین رها کرده وبعد سایه بان مغازه کالسکه ای نصب می شود.

زیرا سر افراد در هنگام عبور به آن بر خورد ننماید که البته جای هیچ نگرانی نیست وتیم فنی شرکت ما کاملا تمام این مسائل را برای نصب سایبان کالسکه ای مناسب در نظر می گیرد.

سایه بان کالسکه ای مغازه

سایبان کالسکه ای مغازه شرکت ایرانیان برای سراسر کشور

سایبان سازی ایرانیان برای سراسر کشور سایه بان کالسکه ای مغازه تولید می کند. شما مشتریان عزیز در هر جای کشور عزیزمان ایران باشید .می توانید با تماس با شرکت سایبان سازی ایرانیان سفارشات خودرا با اندازه دلخواه ثبت کنید.

3.سایبان مغازه دکوراتیو

این نوع چادر سایبان مغازه دارای انواع مختلفی است که در زیر مشاهده می‌کنید. این سایبان برخلاف سایر سایبان‌ها ثابت هستند. مهم‌ترین عاملی که مشتریان از این نوع سایبان استفاده می‌کنند زیبایی و دکوری بودن است. این سایبان بیشتر در کافی‌شاپ‌ها و هتل‌ها و … کاربرد دارد. اگر به فکر شیک بودن هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این نوع سایبان است.

قیمت سایبان مغازه

قیمت سایبان مغازه با توجه به منطقه استفاده از سایبان، عملکرد و اندازه محصول و نوع انتخابی مشتریان متفاوت است. بااین‌حال اگر می‌خواهید سایبانی را انتخاب کنید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم برای سال‌های طولانی از آن استفاده کنید، لازم است که بودجه بیشتری برای خرید سایبان مغازه در نظر بگیرید.

چادر مغازه ارزان بالطبع دارای کیفیت پایین‌تری هستند که در اولین نگاه به شما فقط مزیت قیمت را می‌دهند ولی در طولانی‌مدت می‌توانند به‌وسیله ای تبدیل شود که فقط پول خود را برای خرید آن به هدر داده‌اید.

قیمت سایبان یکی از شاخصه‌های مهم در خرید چادر مغازه است ، با توجه به این مؤلفه پس بهتر است برای مغازه خود بهترین سایبان را خریداری کنید.

عواملی بر قیمت سایبان جلوی مغازه موثر است از جمله این عوامل میتوان به نوع اسکلت سایبان ، نوع پارچه، متریال های استفاده شده در ساخت و… اشاره نمود.

قیمت سایبان مغازه برقی

قیمت سایبان برقی مغازه، برای صاحبان مغازه بسیار مهم است زیرا سایبان‌های برقی برای صاحبان مغازه مزایای بسیاری دارند. سایبان‌های برقی مغازه فراتر از ایجاد یک سایه، به صاحبان مغازه این فرصت را می‌دهد که نمای مغازه خود را بهبود دهند، جذب مشتری بیشتری داشته باشند و هزینه‌های آن‌ها را کاهش می­دهد.

درنتیجه سایبان مغازه برقی یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای صاحبان مغازه است که چندین راه برای آن‌ها دارد اما مهم‌ترین نکته قابل‌توجه قیمت سایبان برقی مغازه است. در اینجا ما درباره مزایا، خرید و عوامل مؤثر بر قیمت سایبان مغازه برقی صحبت کرده‌ایم.

قیمت سایبان برقی فروشگاهی

عوامل مؤثر بر قیمت سایبان برقی مغازه

قبل از شروع یک کسب‌وکار معمولاً افراد می‌نشینند و برای بازاریابی خوب، برنامه‌ریزی می‌کنند. یکی از بهترین مفیدترین بازاریابی که باید موردتوجه قرار می‌گیرد سایبان مغازه برقی است. آن‌ها جلوه شیک به ساختمان می‌دهند و می‌توانند متناسب با شغل خاص شما سفارشی‌سازی شوند.

سایبان‌های برقی دارای انواع مختلفی از اشکال، طرح‌ها، رنگ‌ها هستند و حتی می‌توانید مواد مختلف را برای سایبان خود انتخاب کنید. راه دیگری که به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد برجسته شود این است که آن‌ها می‌توانند نام کسب‌وکار، ساعت کار، وب‌سایت یا نشان‌واره‌ی شمارا روی سایبان چاپ کنند؛

اما قبل از اقدام به خرید باید قیمت سایبان برقی مغازه را بدانید. در بازار عوامل زیادی بر قیمت سایبان مغازه برقی تأثیرگذار هستند با آگاهی درباره این عوامل می‌توانید قیمت سایبان برقی مغازه را با بودجه خود تطبیق دهید.

  1. انواع سایبان

وقتی به سایبان برقی مغازه فکر می‌کنید، ممکن است فقط به نوع موجود در ورودی‌ها فکر کنید، اما درواقع چندین گزینه مختلف وجود دارد، ازجمله:

  • سایبان ورودی

اگر راهی دارید که به کسب‌وکار شما منتهی می‌شود، می‌توانید یک سایبان به‌عنوان یک پوشش اضافه کنید که برای مشتریان شما که از خیابان یا پارکینگ در حال ورود به محل کار شما هستند، راحتی بسیار خوبی به مشتریان دهید.

  • سایبان پنجره

سایه بآن‌های برقی مغازه پنجره درواقع بسیار مفید هستند زیرا می‌توانند به مغازه شما سبک ببخشند، همچنین می‌توانند از ورود اشعه ماوراءبنفش به داخل پنجره‌های شما جلوگیری کنند که به‌نوبه خود می‌تواند قبض انرژی شمارا کاهش دهد. این‌یک گزینه بسیار هوشمند برای رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌ها است.

  • سایبان پاسیو

اگر رستوران یا کافه‌ای با صندلی در فضای بازدارید، این سایبان‌ها کاملاً گزینه مناسبی هستند. یک سایبان برقی روی پاسخ به مشتریان اجازه می‌دهد بدون توجه به آب‌وهوا در بیرون بنشینند. این سایبان‌ها معمولاً دارای یک موتور هستند که به شما امکان می‌دهد در مواقع لزوم آن‌ها را بکشید.

  1. انتخاب فروشگاه مناسب

انتخاب یک فروشگاه سایبان برای طراحی، نصب و نگهداری سایبان شما به‌اندازه سایر جنبه‌های دیگر در قیمت سایبان برقی مغازه تأثیرگذار است. در اینجا 3 نکته ضروری برای فروشگاه‌های سایبان‌های برقی مغازه وجود دارد:

  • مطمئن شوید که آن‌ها محلی هستند

اگر در آینده مشکلی دارید، باید مطمئن باشید که فروشگاه‌هایی که از آن خرید می‌کنید خدمات پس از فروش را ارائه می­دهد. برخی از فروشگاه‌ها هزینه خدمات را بر قیمت سایبان مغازه برقی حساب می‌کنند و برخی دیگر هزینه را به‌صورت جداگانه حساب می‌کنند. درهرحال اگر سایبان شما نیاز به تعمیر یا نگهداری داشته باشد، باید فروشگاه خدمات پس از فروش را انجام دهند.

  • طراحی سایبان برقی

فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که مشاوره طراحی ارائه می‌دهد. اگر قبلاً هرگز سایبان برقی نداشته‌اید، احتمالاً اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها ندارید؛ بنابراین، قبل از خرید هر سایبان باید فروشگاهی را پیدا کنید که مشاوره طراحی ارائه دهد. مشاوران درباره هر مورد از سایبان‌ها، رنگ‌ها، سبک‌ها، مصالح و موارد دیگر صحبت می­کنند.

این امر باعث می‌شود که اندازه، شکل و رنگ ایدئال برای مشاغل خاص خود را به دست آورید. برخی از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها هزینه مشاوران را بر قیمت اولیه سایبان‌های برقی مغازه محاسبه می‌کنند و برخی‌ها آن را جدا محاسبه می‌کنند.

  • تنوع در سایبان‌ها

فروشگاه‌ها باید در سایبان‌های برقی تنوع داشته باشند این تنوع در سایبان‌ها منجر به تنوع در قیمت‌ها می‌شود زیرا هر فردی مبلغ نامحدودی به بودجه سایبان خود اختصاص نمی‌دهد.

اطمینان حاصل کنید که فروشگاهی را پیداکرده‌اید که گزینه‌ها و ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد زیرا این گزینه‌ها و ویژگی‌ها سطوح مختلفی از بودجه را ارائه می‌دهند. با ارائه گزینه‌ها و تنوع، سایبان‌های مناسب مغازه خود را باقیمت موردنیاز خود دریافت خواهید کرد.

  1. ضد آب

همه سایبان‌های برقی مغازه ممکن است که خیس شوند مخصوصاً در آب‌وهوای غیرقابل‌پیش‌بینی ایران، اما پارچه سایبان شما تعیین‌کننده عملکرد و ماندگاری آن است. استفاده مداوم از سایبان برقی مغازه در هنگام باران بر ظاهر پارچه تأثیر می‌گذارد، بنابراین گذاشتن یک سایبان با پارچه مناسب برای خشک شدن ماندن کمک می‌کند سایبان شما برای مدت طولانی سالم کار کند.

انتخاب یکپارچه درجه‌یک که دارای روکش ضد آب است، مانع از عبور آب از سطح سایه‌بان شما می‌شود و از رشد کپک و جلبک جلوگیری می‌کند. قیمت سایبان مغازه برقی ضد آب بیشتر از سایبان‌های برقی مغازه معمولی است.

  1. اندازه سایبان برقی مغازه

عرض و عمق سایبان برقی مغازه در قیمت سایبان مغازه برقی بسیار مهم هستند، بنابراین هنگام تصمیم‌گیری در مورد سایبان مغازه خود، باید تعدادی از عوامل را در نظر بگیرید که شامل هرگونه مانع مانند درختان، حصارها و لوله‌ها یا ناودان، موقعیت خورشید هنگام غروب و طلوع زیرا سطح مناسب حفاظت از خورشید را تعیین می‌کند و اینکه آیا این فضای زیر سایبان عمدتاً برای چه‌کاری استفاده می‌شود.

دانستن ای عوامل به شما کمک می‌کند تا اندازه دقیقی از سایبان خود به دست بیاورید. قیمت سایبان‌های برقی مغازه در اندازه‌های بزرگ بیشتر از قیمت سایبان‌های برقی مغازه هستند.

  1. پارچه سایبان مغازه برقی

پارچه یک سایبان مغازه  برقی می‌تواند سبک و عملکرد کلی را ایجاد یا خراب کند. همچنین عامل اصلی تعیین‌کننده قیمت سایبان برقی مغازه است؛ بنابراین، انتخاب پارچه سایبان برقی مناسب برای نیازهای متنوع ضروری است. پارچه‌های این نوع سایبان  مجموعه گسترده‌ای بیش از 200 رنگ را ارائه می‌دهند، بنابراین مطمئناً آنچه را که مناسب مغازه خود باشد را پیدا خواهید کرد.

دو نوع رایج پارچه‌های سایبان‌های برقی مغازه شامل پلی‌استر و آکریلیک می‌شود که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود رادارند که منجر به تغییر قیمت سایبان‌های برقی می‌شوند.

  • پلی‌استر

هرچه سایبان برقی مغازه شما بزرگ‌تر باشد، احتمال افتادگی پارچه بیشتر است. برای جلوگیری از افتادگی روی سایبان‌های برقی بزرگ، پارچه‌های پلی‌استر که فرم آن نسبت به آکریلیک سفت‌تر است، مناسب‌تر هستند. پلی‌استر دارای ویژگی‌هایی است که به آن اجازه می‌دهد تا شکل خود را تحت تنش حفظ کند و بنابراین برای مدت طولانی‌تری می‌توان از سایبان مغازه برقی استفاده کرد.

  • پارچه آکریلیک

اگر قصد دارید از سایبان برقی مغازه خود به‌طور مکرر استفاده کنید، بهتر است پارچه‌ای با پایه آکریلیک انتخاب کنید. پارچه‌های آکریلیک رنگ خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند، بنابراین این‌یک انتخاب عالی برای رستوران‌ها، کافه‌ها یا جایی است که سایبان در بیشتر روزها باز است، می‌باشد.

  1. تجهیزات اضافی

سایبان‌های برقی مغازه به شما امکان می‌دهد فقط با فشار یک دکمه، سایبان را باز و بسته کنید. همچنین به این نوع سایبان‌ها می‌توانید هرگونه تجهیزات اضافی مانند روشنایی و گرمایش و سنسورهای هوشمند استفاده کنید. این نوع تجهیزات اضافی را می‌توانید با همان ریموت کنترل یا تلفن همراه خود کنترل کنید.

سنسورهای هوشمند رایج ترین تجهیزات اضافی هستند که در سایبان‌های برقی مغازه استفاده می‌شوند. این سنسورها شامل سه نوع سنسور هوشمند باد، سنسور هوشمند باران، سنسور هوشمند وضعیت خورشید می‌شوند. سنسور هوشمند باران درزمانی بار آن‌های سنگین می‌بارد به‌طور خودکار سایبان مغازه برقی را جمع می‌کند و از آسیب رسیدن به سایبان در هنگام باران جلوگیری می‌کنند.

سنسورهای هوشمند باد هم‌زمانی که بادهای شدیدی و طوفان شروع به وزش می‌کنند، سایبان برقی را به‌صورت خودکار می‌بندد. سنسورهای هوشمند وضعیت خورشید زمانی که تابش نور خورشید به‌صورت مستقیم باشد سایبان برقی را باز می‌کند تا زمانی خورشید غروب کند و از تابش مستقیم آن جلوگیری می‌کند.

این سنسورها به‌صورت خودکار کار می‌کنند و برای زمانی که فراموش کرده‌اید سایبان برقی مغازه را جمع کنید و ناگهان شرایط هوایی نامساعد می‌شود، بسیار مفید و کاربردی هستند اما هرکدام از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند نسبتاً گرانی دارند و یکی از عوامی مهم در تعیین قیمت سایبان هستند.

آیا سایبان برقی مغازه به خاطر قیمتش ارزش خرید را دارد؟

در بازار می‌توانید قیمت سایبان برقی مغازه متنوعی را پیدا کنید. وجود این تنوع قیمت در بازار طبیعی است اما سؤالی که برای صاحبان مغازه در مواجه‌شدن با این قیمت‌های سایبان برقی پیش می‌آید این است که آیا خرید و سرمایه‌گذاری این نوع سایبان‌ها ارزشش را دارد یا نه؟

سایبان‌های برقی مغازه مزایای بی‌شماری را به صاحبان مغازه می‌دهند که با دانستن این مزایا قطعاً به مفید بودن و باارزش بودن سایبان‌های برقی مغازه پی می‌برید در اینجا برخی از این مزایا را برای شما آورده‌ایم.

 

  1. ذخیره انرژی

سایبان‌های برقی مغازه بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های انرژی این است. این سایبان‌ها از ورود نور خورشید به منطقه زیر سایبان و همچنین فضای داخل مغازه جلوگیری می‌کنند که باعث می‌شود فضای داخلی خنک بماند.

در این صورت نیاز استفاده از وسایل سرمایشی را به حداقل می‌رسانند. همچنین این کار منجر به کاهش قبض‌های مصرفی نیز می‌شود. البته در صورت ورود نور خورشید به داخل می‌توانید سایبان را جمع کرده تا نور به داخل وارد شود.

  1. فواید سلامتی

ازآنجاکه سایبان‌های برقی مغازه تا 75 درصد از اشعه‌های مضر خورشید UV را می‌توانند مسدود کنند. آسیب‌هایی که ممکن است از قرار گرفتن بیش‌ازحد در نور خورشید به شما وارد شود، کاهش یابد. این مزیت برای مغازه‌های خرده‌فروشی و رستوران‌ها، کافه‌ها، بسیار مهم و مفید است.

 

 

  1. مناسب برای استفاده

سایبان‌های برقی مغازه را می‌توان با ریموت کنترل‌ها و برنامه‌های تلفن گوشی همراه کنترل کرد. این‌یک مزیت بسیار مهم برای زمانی است که مشتریان شما در فضای بیرونی قرار دارند و می‌خواهید از آن‌ها در برابر تابش نور خورشید محافظت کنید و اما نمی‌خواهید راحتی آن‌ها را به هم بزنید. به‌آسانی می‌توانید از راه دور سایبان خود را تنظیم کرده و دیگر نیازی نیست سایبان را با دست‌باز و بسته کنید.

  1. حفاظت از وسایل مغازه

زمانی که نور خورشید به وسایل و تجهیزات مغازه می‌تابد پس از مدتی رنگ آن‌ها از بین می‌رود و آسیب می‌بینند. سایبان‌های برقی مغازه را از ورود نور به داخل مغازه و ویترین جلوگیری می‌کند و از وسایل و داخلی و پشت ویترین در برابر آسیب‌دیدگی خورشید جلوگیری می‌کند.

  1. تبلیغات

سایبان‌های برقی مغازه به‌عنوان یک بازاریاب خوب عمل می‌کنند. این سایبان‌ها قابلیت این رادارند که روی آن‌ها طرح برند و گرافیک خود را به همراه شماره تلفن یا آدرس سایت نشان دهید. زمانی که سایبان شما در جلوی مغازه و یا بالای ویترین شما قرار دارد، برند شما به چشم افراد می‌خورد و می‌تواند باعث جذب مشتری شوند.

این‌یک سرمایه‌گذاری مفید است زیرا طول عمر این سایبان‌ها به مدت 10-15 سال است که می‌توانید یک‌بار برای آن هزینه کنید اما آن‌ها سال‌ها می‌توانند باعث جذب مشتری برای شما شوند.

نکات خرید سایبان مغازه

اگر شما تصمیم دارید برای مغازه خود سایبان بخرید،توجه به برخی نکات ضروری است.

۱.هنگام انتخاب سایبانی که برای مغازه خود قرارِ استفاده کنیم ، باید متراژ و مساحت و جلوی درب مغازه را در نظر داشته باشیم. خیلی اهمیت دارد فضایی که قرار است سایبان در آن قرار بگیرد،برای ویژگی‌های نصب سایبان مناسب است.

۲.مورد دوم کیفیت سایبان است. هنگام انتخاب باید کیفیت سایبان را در نظر بگیریم آیا این سایبان با این کیفیت برای مغازه ما مناسب است یا نه؟

۳.مورد بعدی بررسی شرایط آب و هوایی منطقه و محل نصب سایبان است. ممکن است یک سایبان برای یک منطقه آب و هوایی مناسب باشد ولی همان سایبون مغازه در یک منطقه دیگری در یک مدت کوتاه با توجه به وزش باد شدید یا باران شدید به یک محصول بی‌کیفیت تبدیل شود.

۴.هنگام خرید سایبان باید به نحوه  راحتی باز و بسته شدن سایبان موردنظر دقت شود.

۵.سایبان انتخابی ما باید دارای بازوهای محکم یا سازه‌های محکم باشد.

۶.همچنین با توجه به عملکرد سایبان و منطقه موردنظر پارچه سایبان نیز مهم است که ضد آب و بادوام و… باشد.

همچنین  میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره سایبان به سایت معتبر ویکی پدیا مراجعه کنید.

ساخت و نصب سایبان مغازه

ساخت و نصب سایبان مغازه با توجه به نوع آن متفاوت است ، هر یک دارای شکل و قالب متفاوتی برای ساخت می‌باشند، که در ادامه نحوه ساخت و نصب هر یک از انواع سایبان مغازه بیان می‌گردد. با ما همراه باشید.

                                                                             سایبان کارگاه قبل از نصب
                                                                             سایبان فروشگاهی  بعد از نصب

نحوه نصب و ساخت سایه بان مغازه بازویی (فنری)

سایبان مغازه بازویی و فنری به این شکل ساخته می‌شود که در ساخت آن از قبل می‌بایست قالب هر یک از قطعات تهیه‌شده و تناسب با آن به‌اندازه تعداد سایبان قالب‌ریزی گردیده و اقدام به ساخت آن شود؛

به‌طوری‌که به‌عنوان نمونه برای ساخت یک عدد سایبان مغازه بازویی و فنری ۳ متری لازم است یک پروفیل هشت‌ضلعی سه متری، یک عدد لوله جلو از جنس آلومینیوم سه متری و دو عدد بازو از جنس آلومینیوم و یک عدد گیربکس و یک عدد یاتاقان داشته باشیم که تیم فنی مجموعه ما بااتصال این قطعات اقدام به ساخت اسکلت سایبان می‌نماید.

پس از ساخت اسکلت نیز بااتصال روکش مورد سفارش مشتری به بدنه سایبان فرایند ساخت سایبان بازویی تکمیل و پس‌ازآن سایبان جهت نصب در اختیار تیم فنی نصب قرار می‌گیرد تا تیم فنی نصب سایبان با حضور در محل نسبت به ارزیابی نحوه نصب اقدام و متناسب با پتانسیل و ظرفیت محل اقدام به نصب می‌نماید و از قبل برای نصب سایبان هیچ نسخه واحدی جهت نصب یکسان و یونیک وجود ندارد.

 سایبان شید رول(پوششی) مغازه

شرکت سایبان ایرانیان دست به تولید سایبانی جدیدبرای سایبان مغازه زده است به اسم سایبان شید رول یا سایبان پوششی.

این مدل سایبان مانند یه پرده بالا و پایین میشود و از ورود نور به مغازه شما جلو گیری میکند.

 

نحوه نصب و ساخت چادر مغازه کالسکه‌ای

سایبان مغازه کالسکه‌ای بدین شکل ساخته می‌شود که در ساخت آن اولاً برخلاف سایبان مغازه بازویی نیاز نیست قالب آماده‌ای وجود داشته باشد و ساخت قطعات آن نیاز به قالب‌ریزی ندارد و به‌عنوان نمونه در ساخت یک سایبان کالسکه‌ای سه متری ۵ عدد لوله پروفیلی به قطر ۲۵ در ۹۰ لازم بوده و متعاقب آن پس از تهیه لوله مذکور لوله‌ها به شکل کالسکه خم و نورد می‌شود.

پس‌ازآن به‌وسیله ۵ عدد پایه پلاستیکی در هر طرف از سایبان به یکدیگر متصل شده و برای اینکه سایبان قابلیت متحرک شدن را داشته باشد یک‌گیر به کس هیدرولیک به سایبان متصل شده و متعاقباً نسبت به رنگ‌آمیزی میله‌ها غالباً به شکل نقره‌ای  اقدام شده و پس‌ازآن  تخته چوبی از طریق میخ پرچ به سازه  متصل و پس از اتصال آن جنس دلخواه مشتری از طریق  منگنه به تخته‌ها متصل می‌گردد که از این لحظه به بعد کار ساخت  سایبان کالسکه‌ای به اتمام می‌رسد.

سایبان در اختیار تیم فنی نصب جهت نصب قرار می‌گیرد که تیم فنی نصب نیز باملاحظه و مراجعه به محل نصب نحوه و کیفیت نصب را به مشتری رسانده و مطابق شرایط موجود با در نظر گرفتن ظرفیت محل اقدام به نصب سایبان می‌نماید به‌طوری‌که در بعضی  محل‌ها سایبان از طریق جوشکاری به محل نصب می‌شود و در  بعضی محل‌ها سایبان از طریق رول بولت به محل نصب  و متصل می‌گردد.

نحوه نصب و ساخت سایبان دکوراتیو

سایبان دکوراتیو مغازه بدین شکل ساخته می‌شود که اولاً همانند سایبان کالسکه‌ای برای ساخت آن نیاز به طراحی قالب نبوده و برای ساخت آن برای نمونه در یک سایبان دکوراتیو یک متری نیازمند سه عدد قوطی پروفیل ۲ در ۲ بوده که این قوطی پروفیل‌ها از طریق نورد به شکل موردنظر مشتری درآمده و علت استفاده از قوطی پروفیل این هست که در سایر لوله‌ها به جهت اینکه در صورت خم‌کاری  و نوردکاری لوله‌ها از وسط شکسته شده و قابلیت نورد به شکل دلخواه مشتری را پیدا نمی‌نماید به همین دلیل از پروفیل قوطی دو در دو استفاده می‌شود؛

پس‌ازآن بااتصال تخته بر روی آن پارچه موردنظر مشتری نیز بر روی سازه متصل شده و پس از اتصال آن فرایند ساخت سایبان دکوراتیو به اتمام می‌رسد و از این لحظه به بعد سایبان دکوراتیو برای نصب در اختیار تیم فنی نصب قرار می‌گیرد. تیم فنی نصب نیز با مراجعه به محل و در نظر گرفتن ظرفیت محل متناسب با آن بااطلاع مشتری اقدام به نصب می‌نماید.

لیست قیمت سایه بان مغازه

(قیمت سایه بان مغازه) بازویی(هرمتر مربع)660.000 تومان
(قیمت سایه بان مغازه) کالسکه ای(هرمتر مربع)500.000تومان
موتورتوبلار1.200.000تومان
قیمت نصب با قیمت سایبان جلوی مغازه متفاوت است و قیمت نصب سایه بان مغازه جداگانه حساب می شود.

مزیت‌های بکارگیری از سایبان فروشگاهی

در اکثر موارد به دلیل آنکه صاحبان مغازه از مزیت‌های استفاده از سایه‌بان اطلاعات چندانی ندارند از خرید آن خودداری می‌کنند. به همین جهت ما در ادامه به برخی از مهم‌تریم مزایای بکارگیری از سایبان جلو مغازه خواهیم پرداخت که با آگاهی بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام شود:

  • راحتی کارکنان مغازه

قبل از آنکه بخواهید برای مشتریان‌تان ارزش قائل شوید، ابتدا باید برای کارکنان مغازه‌تان تدابیری بیاندیشید تا راحت‌تر بتوانند در محیط کارشان به فعالیت بپردازند. بنابراین بکارگیری از سایبان فروشگاهی می‌تواند تا حدالامکان خیال کارکنان را از بابت یک موقعیت شغلی مناسب راحت کند.

  • راحتی مشتریان

احتمالاً برای اکثر شما عزیزان پیش آمده است که وارد مغازه‌ای شده‌اید اما به دلیل تابش مستقیم نور خورشید و گرمای بیش از اندازه، نتوانسته باشید آن گونه که مدنظرتان بود، به بررسی محصولات‌تان بپردازید که در نتیجه سعی کرده‌اید، خیلی زود از مغازه بیرون بزنید. این مشکل برای اکثر مغازه‌ها وجود دارد و تنها راه‌حل آن استفاده از سایبان مغازه است.

  • جلوگیری از خراب شده محصولات

در برخی از مغازه‌های که محصولات اغذیه یا آرایشی بهداشتی فروخته می‌شود تابش نور خورشید ممکن است به فاسد شدن‌شان منجر شود. به همین منظور برای جلوگیری از این کار استفاده از سایه بان در دستور کار قرار خواهد گرفت. پر واضح است که سهلنگاری در این خصوص می‌تواند ضررهای هنگفتی به صاحبان مغازه وارد کند.

  • برندینگ

حتماً می‌دانید افرادی که از کنار مغازه‌تان رد می‌شوند، اولین موردی که به چشم‌شان می‌آید، سایبان مغازه‌تان است. بنابراین اگر نام مغازه و لوگوی اختصاصی‌تان را بر روی سایبان درج کرده باشید، به طور حتم در بلند مدت کار برندینگ را به نحو احسنت انجام داده‌اید. این موضوع به خوبی می‌تواند به افزایش درآمد کسب و کارتان منجر شود.

  • تبلیغات

استفاده از سایه‌بان مغازه به خوبی می‌تواند یک راه موثر برای تبلیغات کسب و کارتان باشد، بدون آن‌که بخواهید هزینه‌های مستمر در نظر بگیرید.

شرکت سایبا ایرانیان به منظور رفاه حال مشتریان دست به ابتکار جدید در زمینه سایبان مغازه برای دیده شدن تبلیغات شما زده است و آن تولید سایبان مغازه تبلیغاتی با طرح دلخواه مشتری مثل لوگو و… است.بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر تا به الان برای خرید یک سایبان مغازه اقدام نکرده‌اید، حتماً در اسرع وقت اقدام کنید تا بتوانید از کلیه‌ی مزایای آن بهره ببرید.

سایبان فروشگاهی تبلیغاتی پمینا

چه سایبان‌هایی برای مغازه ما مناسب است؟

اصولاً سایبان‌هایی که در محل کار و فروشگاه و مغازه استفاده می‌شود، باید حرفه‌ای‌تر از سایر سایبان‌ها باشد. شما مشتریان عزیز اگر تبلیغ و ظاهر مغازه‌تان برایتان مهم است؛ حتماً باید سایبان‌های شیک و حرفه‌ای‌تری را انتخاب کنید.

اصولاً در قدم اول سایبان فول باکس از سری خانواده سایبان‌های بازویی و در قدم دوم سایبان بازویی معمولی می‌تواند گزینه خوبی برای سایبان مغازه باشد. اگر شما بودجه زیادی برای انجام پروژه سایبان مغازه خود در نظر گرفته‌اید پیشنهاد ما به شما سایبان فول باکس است. این دو سایبان متحرک هستند اما اگر شما صرفاً شیک بودن مهم است و می‌خواهید به‌عنوان دکور از سایبان برای مغازه خود استفاده کنید پیشنهاد ما به شما سایبان دکوراتیو است. این سایبان مهم‌ترین کارایش شیک و به‌روز کردن فضای موردنظر شماست.

اما برخی مشتریان بنا به دلایلی مثل اجاره بودن در محل کار یا صرفاً برای جلوگیری از آفتاب و باران می‌خواهند سایبانی انتخاب کنند که اقتصادی‌تر باشد. اگر شما هم جز و این دسته‌اید باید گفت نگران نباشید، شرکت سایبان سازی ایرانیان برای شما هم سایبان مخصوص دارد. پیشنهاد ما به شما خرید سایبان اقتصادی شرکت سایبان سازی ایرانیان است. این سایبان نیز در نوبه خود بهترین سایبان  در بین سایبان‌های هم‌طراز خود است. در این نوع سایبان نیز شما اختیار انتخاب رنگ و پارچه و… را نیز دارید.

و اگر همچنان برای انتخاب سایبان موردنظر سردرگم هستید، قصد خرید سایبان برای مغازه‌های خود رادارید و می‌خواهید بهترین سایبان باکیفیت و قیمت عالی را بخرید، لازم نیست خودتان را اذیت کنید شرکت سایبان سازی ایرانیان به‌عنوان بهترین شرکت سایبان سازی  در ایران که درزمینهٔ سایبان‌های مختلف مغازه تخصص دارد، به شما این امکان را می‌دهد که گوشی تلفن خود را بردارید و برای مشاوره رایگان و انتخاب راحت‌تر با مجموعه ما تماس بگیرید، تا همکاران ما بهترین راهنمایی‌ها را درزمینهٔ چادرسایبان مغازه به شما اراده بدهند.

سایبان ایرانیان درهمه شهرهای ایران

بله درست متوجه شدید، شرکت سایبان سازی ایرانیان برای اولین بار در ایران اقدام به سفارش گیری از شهرستان‌های دوردست کرده است. شما نگران محل زندگی خود به خاطر دور بودن از شرکت سایبان سازی ایرانیان نباشید، شما می‌توانید تنها با یک تماس  با همکاران ما سفارش‌های سایبان مغازه خود را ثبت کنید و بعد از ثبت و آماده شدن سفارش‌های شما عزیز بسته‌بندی لازم برای حمل سایبان مغازه شما صورت گرفته و چادر سایبان مغازه شما برای ارسال به شهرستان به  باربری  فرستاده می‌شود.

روکش سایبان مغازه

انتخاب روکش سایبان مغازه یک کار سخت نیست فقط باید مطمئن شوید که از روکش سایبان مناسب مورد نیاز خود استفاده می کنید ، از جمله ویژگی های انتخاب مناسب روکش سایبان مغازه : دوام ، مقاومت در برابر آب ، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش و مقاومت در برابر آتش است. اگر قبلاً در جستجوی روکش سایبان بوده اید ، ممکن است تراکم پارچه را شنیده باشید.

این اصطلاحی است که تولیدکنندگان برای ارائه ایده ای از مقاومت به کار می برند. به بیان ساده ، قاعده کلی هرچه تراکم پارچه روکش سایبان مغازه  بیشتر و سخت تر باشد مقاومت بالاتری دارد. چندین ماده مختلف وجود دارد که می توان از آنها برای روکش سایبان مغازه استفاده کرد. در زیر خلاصه ای از مزایا و معایب پرکاربردترین مطالب آورده شده است.

روکش سایبان مغازه

انواع روکش سایبان مغازه

  1. روکش سایبان مغازه پلی استر

پلی استر متداول ترین ماده در روکش سایبان است زیرا دوام بالایی دارد و مقاوم در آب است. به یاد داشته باشید که تراکم پارچه را بررسی کنید ، هرچه مواد ضخیم تر باشد ، مقاوم تر خواهد بود. وقتی گفته می شود که این ماده در برابر آب مقاوم است نه ضد آب ، به این معنی که می تواند آب را برای مدت زمان معینی نگه دارد اما در نهایت آب نفوذ خواهد کرد. این ماده محافظتی در برابر اشعه ماورا بنفش UV را ایجاد می کند اما این محافظت حداقل خواهد بود.

مزایا

  • مقاوم در برابر آب روکش سایبان مغازه

معایب

  •  روکش سایبان مغازه ضد آب نیست
  • محافظت کمی در برابر اشعه ماورا بنفش
  1. روکش سایبان مغازه پلی اتیلن

پلی اتیلن به عنوان متداول ترین ماده برای سایبان ها و سایر سازه های نیمه دائمی در دسترس خواهد بود. این دسترسی به این دلیل که این ماده در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و برای اطمینان از ضدآب بودن آن تحت نظر قرار می گیرد. اما این ماده در قاب هایی مناسب است که صاف و بدون حرکت باشند زیرا در سایبان هایی که مرتباً باز و بسته می شوند به سرعت فرسوده می شوند. به همین دلیل است که اکثر سایبان های مغازه از روکش سایبان های مقاوم در برابر آب هستند.

مزایا

  • روکش سایبان مغازه مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش

معایب

  • فرسودگی سریع روکش سایبان مغازه
  • مناسب قاب های ثابت و بدون حرکت
  1. روکش سایبان مغازه وینیل

روکش سایبان مغازه وینیل در واقع پارچه ای پلی استر با روکش وینیل هستند. این مواد کمی سنگین تر از مواد پوشش داده شده با اکریلیک هستند، همچنین شفافیت بیشتری دارند و آنها را به گزینه ای مناسب برای سایبان های دارای نور پس زمینه و روشن تبدیل می کند. پلی استر با روکش وینیل گزینه مناسبی برای مناطق با رطوبت بالا و پایدار است. پلی استر با روکش وینیل ، که دارای لایه محافظ نازک تری است ، در برابر نور ماورا بنفش UV و کپک نیز مقاومت می کند اما در محیط های مرطوب از اثر کمتری برخوردار است. پارچه های روکش دار وینیل در مقایسه با پارچه های اکریلیک از سبک و رنگ نسبتاً محدودی برخوردار هستند.

 مزایا

  •  روکش سایبان مغازه ممکن است هزینه کمتری داشته باشد.
  • عایق تر در مقایسه با پارچه تک پوست

معایب

  •  روکش سایبان مغازه به دلیل محدودیت در اندازه ورق ، به ساختار بیشتری برای پشتیبانی از آن نیاز دارد.
  • افزایش گرما روکش سایبان مغازه بیشتر از پارچه تک.
  • عمر مفید روکش سایبان مغازه  ممکن است کوتاه تر از پارچه های اکریلیک باشد
  1. روکش سایبان مغازه اکریلیک

پارچه های مصنوعی با پوشش اکریلیک طول عمر خیلی طولانی تری از بوم سنتی دارند. شما می توانید از بین پارچه های 100 درصد اکریلیک ، پارچه های پلی استر با مخلوط های اکریلیک و پنبه، پلی استر با پوشش اکریلیک پوشانده شده اند ، انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید پلی استر بدون روکش برای سایبان ها مناسب نیست زیرا به تنهایی در معرض آفتاب مقاومت بالایی ندارند. پارچه های سایبان اکریلیک و پلی استر معمولاً مات و نسبتاً سنگین هستند. در مناطق با رطوبت بالا به خوبی کار می کنند و در برابر کپک و آسیب نور ماورا بنفش مقاومت می کنند.

مزایا

  • با استفاده از مقاومت کششی می توان اشکال جالبی ایجاد کرد.
  •  روکش سایبان مغازه منعکس کننده اشعه ماورا بنفش است که باعث کاهش گرما می شود ، بنابراین بسیار تمیز پوشانده می شود.
  •  روکش سایبان مغازه به طور خاص برای استفاده طولانی مدت به عنوان ساختارهای دائمی در تمام طول سال طراحی شده است.
  • طیف وسیعی از رنگ موجود است.
  • اختیار در انتقال نور زیاد یا کمتر با انتخاب رنگ روشن یا مات .
  • عمر مفید روکش سایبان مغازه  20+ سال.

معایب 

  • انتقال نور به اندازه شیشه نیست.
  •  روکش سایبان مغازه ممکن است کمی گران تر از سایر گزینه ها باشد.
  1. فلز

روکش سایبان مغازه از جنس های فولادی و آلومینیومی در طی دهه 1950 تا 1970 بسیار رایج بودند. آن ها سطحی نرم و لطیف دارند که می توانند متناسب با رنگ مغازه ، رنگ شوند. روکش سایبان های فولادی معمولاً برای جلوگیری از زنگ زدگی به رنگ آمیزی منظم نیاز دارند و آلومینیوم به راحتی فرورفتگی ایجاد می کند.

سایبان های فلزی همچنین ممکن است نیاز به تمیز کردن دقیق تری نسبت به گزینه های پارچه ای داشته باشند ، به خصوص اگر آن ها دارای برجستگی های ریخته گری شده ، باشند که می توانند خاک را جمع کنند. این نوع سایبان را نمی توان جمع کرد ، اما برخی از انواع آن دارای لولا هستند و می توانند به سمت بالا یا پایین جمع شوند.

مزایا

  • قوی ترین ماده ساختاری در این مقایسه برای اندازه معادل بخش
  • مواد محکم تر به این معنی است که سایبان ها برای نصب به پاهای کمتری نیاز دارند
  • تعمیر و نگهداری کم ، منوط به استفاده از سیستم رنگ
  • فولاد سازه ای به طور خاص برای ساخت و ساز توسعه یافته است

معایب

  • روکش سایبان مغازه اگر به درستی پوشش داده نشود می تواند باعث مشکلات و نگهداری شود
  • نصب آن سنگین تر است ، بنابراین ممکن است به تجهیزات دسترسی نیاز باشد.
  1. فایبرگلاس

روکش سایبان های فایبرگلاس جایگزین سبک تری برای فولاد یا آلومینیوم هستند. این نوع سایبان با رنگ موجود در مواد قالب ریزی شده و از نیاز به رنگ آمیزی جلوگیری می کند در نتیجه گزینه های کم تری در انتخاب شکل ظاهری آن دارید. روکش سایبان های فایبرگلاس می توانند کدر یا کمی شفاف باشند. مدل های شفاف مقدار کمی از نور را عبور می دهند و حالت تاریکی مطلق را کاهش می دهند. با گذشت زمان ، سایبان های فایبرگلاس ممکن است شکننده یا ترک خورده شوند و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

مزایا

  •  روکش سایبان مغازه جایگزین مناسب برای فولاد و آلومینیوم
  • عبور نور خورشید به اندازه کافی

معایب

  • روکش سایبان مغازه شکننده و قابل ترک خوردن است
  • روکش سایبان مغازه در شکل ظاهری محدود است
روکش سایبان مغازه
  1. بوم یا مواد طبیعی

از لحاظ تاریخی ، روکش های بوم از چوب و الیاف طبیعی در بسیاری از سایبان های مغازه استفاده می شد. این مواد مزیت ارزان قیمت بودن را دارند اما به نگهداری بیشتر و تعویض بیشتر از مواد مدرن نیاز دارند، ممکن است لازم باشد روکش های بوم اغلب هر پنج تا هفت سال دوباره پوشانده شوند.

چوب و بوم خام همچنین در مناطقی که آتش سوزی امکان دارد رخ دهد، خطر آسیب دیدگی ناشی از آتش سوزی را افزایش می دهد.به همین دلیل بهتر است از مواد نسوز مانند بوم پنبه ای تصفیه شده برای تمام روکش سایبان ها و دیگر سازه های پارچه ای در فضای باز استفاده کنید.

مزایا

  • ممکن است ارزان تر باشد

معایب

  • به اندازه پارچه های معماری که برای کشش طراحی شده اند  روکش سایبان مغازه محکم نیست.
  • بنابراین بوم برای سایبان کششی دائمی در تمام طول سال مناسب نیست.
  • عدم کشش در ساختار منجر به فرسودگی و پارگی پارچه می شود که باعث از بین رفتن سازه می شود.
  •  روکش سایبان مغازه برای راه حل های طولانی مدت ، به طور کلی حداکثر 3 سال عمر طراحی شده است.
  •  روکش سایبان مغازه رتبه بندی پایین تری در آتش دارد.

رنگ روکش سایبان مغازه

بعد از اینکه در مورد روکش سایبان مغازه تصمیم گرفتید ، مرحله بعدی انتخاب رنگ آن است. رنگ های روشن تر اغلب بیشتر مورد پسند قرار می گیرند زیرا گرما را جذب نمی کنند و در فضای خنک تری را ایجاد می کنند. اما این رنگ های روشن بیشتر آلودگی و لکه ها را نشان می دهند.

در مقابل سایبان های تیره وجود دارند که کثیفی و لکه ها را پنهان می کنند اما به خاطر داشته باشید در یک روز گرم باعث افزایش دمای زیر سایبان می شوند.

نکاتی که باید در مورد روکش سایبان مغازه بدانید.

  1. تفاوت مواد

پارچه های طبیعی به راحتی ضد آب نیستند. حتی با پوشش های ضد آب ، بهترین چیزی که می توانید در یک پارچه طبیعی مانند پنبه بدست آورید مقاومت کمی در برابر آب است. برخی از پارچه های مصنوعی می توانند برای مدت طولانی تری ضد آب شوند.

این شامل پارچه هایی مانند اکریلیک و پلی استر است. روکش اعمال شده روی این مواد برای مدت کوتاهی باقی می ماند ، اما با گذشت زمان از بین می رود و سایه بان شما با فرسودگی بیشتر در معرض آسیب آب قرار می گیرد. تنها پارچه های ضد آب ، الیاف مصنوعی کامپوزیت پلی استر مبتنی بر وینیل هستند. این پارچه ها ذاتاً ضدآب هستند و برای این هدف طراحی شده اند.

  1. سطح مقاومت

سپس سایبان های ساخته شده از پارچه های ضد آب وجود دارد که با مواد ضد آب پوشانده شده اند. این موارد اغلب به عنوان ضدآب تبلیغ می شوند اما در واقع ضد آب بودنی وجود ندارد. این پوشش کمی بیشتر آب را نگه می دارند، اما تا زمانی که سایبان شما دوام داشته باشد و پوشش از بین نرود. بنابراین می تواند سراشیبی را به سایبان بدهید تا خیلی سریع به سمت سراشیبی برود.

در غیر این صورت با از بین رفتن روکش سایبان مغازه چیزی برای محافظت از سایبان شما در مقابل عناصر وجود نخواد داشت .در نظر داشته باشید که درزها ارتباط زیادی با ضد آب بودن دارند، سایر پارچه ها باید توسط درزهای دوخته شده به هم متصل شوند ، که نقاط ضعف و مکان هایی برای عبور آب را ایجاد می کند.

با استفاده از پارچه های کامپوزیت پلی استر برای روکش سایبان مغازه  مبتنی بر وینیل ، درزها می توانند از طریق دی الکتریک حرارت داده شوند ، که باعث می شود آن ها در برابر آب نفوذ ناپذیر باشند. این به شما یک سایبان واقعی ضد آب می دهد که واقعاً نمی توانید از نوع دیگری از پارچه تهیه کنید.

سایبان متحرک مغازه

سایبان مغازه به دو نوع سایبان ثابت و متحرک تقسیم می شود.

سایبان مغازه ثابت میتواند سایبان دکوراتیو. یا سایبان باران گیر باشد اما سایبان متحرک مغازه انواع مختلفی دارد. از انواع سایبان متحرک مغازه میتوان به سایبان کالسکه ای یا سایبان بازویی اشاره کرد.

سایبان متحرک مغازه  از سایبان ثابت مغازه دارای مزایای بیشتری است. سایبان های ثابت از هر نوعی باسند چون نمیتوان باز و بسته کرد و گاهی مغازه دار نیاز دارد که سایبان مغازه را ببندد و از نور استفاده کند بنابر این نمیتواند گزینه مناسبی برای سایبان مغازه باشد.

اما سایبان های متحرک مغازه هم امکان سیستم دستی و هم امکان سیستم برقی بودن را دارا هستند از این رو میتوان برای باز و بسته کردن سایبان متحرک مغازه هم از ریموت استفاده کرد و هم از دسته سایبان که هنگام نصب همکاران نصاب ما در اختیار شما قرار می دهند.

خلاصه سایبان متحرک مغازه میتواند یک گزینه عالی برای مغازه های شما باشد.

سایبان مغازه برزنتی

با نصب سایبان مغازه برزنتی از قسمت جلو مغازه خود نهایت استفاده را ببرید و با طراحی سایبان های خود تأثیر واقعی را برای برند خود ایجاد کنید. این نوع سایبان ها برای کافه ها ، رستوران ها ، بارها ، هتل ها ، فروشگاه ها بسیار مناسب هستند ، و یک فرم تجاری موثر و همچنین پناهگاهی در برابر آب و هوا و محافظت در برابر خورشید را برای شما فراهم می کنند.

سایبان مغازه برزنتی با استفاده از موادی برای تنفس ساخته شده که اجازه عبور هوا از الیاف منفرد را می دهند. برزنت ماده ای مقاوم است که برای ایجاد لایه ای مقاوم در برابر آب معمولاً به آن یک پوشش مومی داده می شود.

این نوع سایبان های مغازه مقاومت در برابر آب ، کپک و اشعه ماورا بنفش را نشان می دهند . آن ها پوششی عالی برای موادی که در فضای باز نگهداری می شوند ، فراهم می کنند. سایبان مغازه برزنتی تنوع بسیاری در رنگ و مدل دارد که می توانید هر کدام که متناسب با مغازه شما است را انتخاب کنید.

ویژگی سایبان مغازه برزنتی

شما باید بدانید که به چه منظور سایبان مغازه را تهیه می کنید. هنگامی که هدفتان را بدانید ، قادر خواهید بود مشخصات مهم برای آن سایبان را تجزیه و تحلیل کنید. ویژگی های سایبان مغازه برزنتی در زیر ذکر شده است ، که ممکن است به شما در انتخاب مناسب بیشتر کمک کند.

  1. مقاوم در برابر آب

اگر می خواهید از اموال خود در برابر رطوبت و باران محافظت کنید ، یک پارچه ضد آب برای سایبان مغازه شما مناسب است. انواع مختلف برزنت های مقاوم در برابر آب ، سطح محافظتی متمایز را ایجاد می کنند ، از مقاومت کم تا کاملا ضد آب متنوع هستند .

  1. استحکام و قدرت

استحکام یک پارچه سایبان مغازه توانایی محکم نگه داشتن پارچه را زمانی که تحت فشار است (زمانی که سایبان باز می شود) ، تعیین می کند. البته مقاومت هم به مواد استفاده شده در ساخت و نوع روش بافت پارچه بستگی دارد. برزنت با مقاومت بالا در برابر پارگی و وزش بادهای شدید مقاومت می کند.

  1. مقاومت در برابر خوردگی

سایبان مغازه برزنتی در برابر خوردگی و در برابر نور خورشید و سایر مواد خارجی مانند اسیدها ، روغن ها ، کپک و گریس ها مقاوم است . بعلاوه برای ایجاد مقاومت در برابر انواع مختلف تخریب می توان از پوشش های ویژه ای استفاده کرد.

سایبان مغازه برزنتی
  1. مقاومت در برابر سایش

این توانایی یک سایبان مغازه برزنتی است که در برابر شکاف و پاره شدن در اثر لبه های تیز مقاومت کند. برزنت هایی با پوشش وینیل در مقایسه با برزنت با پوشش پلی اتیلن در برابر سایش بسیار مقاوم هستند.

قبل از خرید سایبان مغازه  باید همیشه ویژگی هایی که دارد را در نظر داشته باشید. ویژگی ها شامل مواد ساخت ، پوشش های ویژه و لوازم جانبی است. در برخی از سایبان مغازه برزنتی ، طناب ها برای ایجاد مقاومت بیشتر در برابر پارگی ، به مرزها دوخته و مهر و موم می شوند.

موارد استفاده سایبان مغازه برزنتی

سایبان مغازه برزنتی دارای نخ سنگین و تعداد مش بالا است که به دوام بیشتر آن ها کمک می کند. اصطلاح نخ سنگین به پوشش موارد مختلفی که باید به خوبی محافظت شوند و با احتیاط بیشتری باید محافظت شوند، اطلاق می شود. این سایبان ها برای ماندگاری بیشتر طراحی شده اند و برای استفاده گسترده از مقاومت کافی برخوردار هستند. اگر به محافظت بسیار در برابر نور خورشید ، باد، باران و برف نیاز دارید انتخاب این سایبان به شما در این کار کمک بسیاری می کند. همچنین این نوع سایبان برای محافظت از جنس هایی مانند میوه ها و سبزیجات که به رطوبت حساس هستند استفاده می شود.

مزایای سایبان مغازه برزنتی

  • یک ماده قابل تنفس است ، به این معنی که هیچ رطوبت نمی تواند بین برزنت و جسمی که آن را می پوشاند ایجاد شود.
  • در هر شرایط وزش باد استفاده می شود
  • این نوع سایبان سنگین است ، بنابراین به عنوان سدی در برابر باد ایده آل است.
  • در دمای بالا آسیب نمی بینند.
  • مقاوم در برابر کشش
  • مقرون به صرفه
  • ضد آب
  • مقاومت بالا در برابر پارگی
  • داشتن مدل های متنوع

انواع سایبان مغازه برزنتی

قبل از اینکه بخواهیم به معرفی انواع سایبان مغازه برزنتی بپردازیم لازم است بگوییم برزنت یک نوع پارچه سایبان است که محافظت بسیار خوبی را در برابر اشعه ماورا بنفش و باد و باران ایجاد می کند. این نوع پارچه می تواند در انواع مختلف سایبان ها استفاده شود . در نتیجه سایبان مغازه برزنتی در سبک های مختلفی وجود دارند ، از جمله: سایبان برزنتی ثابت، سایبان برزنتی جمع شونده ، سایبان برزنتی برقی،  سایبان برزنتی بازوی تاشو ، سایبان برزنتی عمودی که در ادامه به طور مختصری به معرفی آن ها پرداخته ایم .

سایبان مغازه برزنتی
  1. سایبان برزنتی ثابت

سایبان های ثابت از یک قاب فلزی جوش داده شده تشکیل شده است که در اینجا با پارچه ای مقاوم برزنتی  ساخته شده است. همانطور که از نام آن پیداست ، این سایبان ها در یک موقعیت ثابت به یک دیوار ساختمان در بالای یک درب یا پنجره متصل می شوند. عموما برای ایجاد حفاظت و سایه اندازی دائمی یک مکان استفاده می شود. شما می توانید از بین چندین سبک مشخص سایبان ثابت ، مانند مقعر ، گنبد ، گنبد کشیده و محدب انتخاب کنید.

سایبان ساده می تواند یک لبه ساده داشته باشد ، یا یک والان شل یا ثابت داشته باشد. آن ها در طیف وسیعی از اندازه ها متناسب با اهداف مختلف و مجموعه ای از رنگ های غنی ، الگوهای زیبا و ترکیبات طراحی شده سفارشی ارائه می شوند. در سایبان های ثابت بزرگتر برای فروشگاه ها به پایه های نگهدارنده یا براکت نیاز دارند ، اما می توان از آنها برای ایجاد فضای محافظت شده در فضای باز استفاده کرد. نصب سایبان ثابت روشی شیک برای برجسته کردن مغازه یا فروشگاه شما است و به شما یک مکان عالی برای قرار دادن نام و یا آرم تجاری خود برای ارتقا برند خود می دهد.

  1. سایبان برزنتی چمع شونده

سایبان برزنتی جمع شونده همان محافظ های مناسب در برابر باران و آفتاب را دارند که نسخه های ثابت از آن محافظت دارند ، اما در طراحی و نحوه عملکرد تفاوت چشمگیری دارند. این سایبان ها که از پارچه برزنتی با ضخامت بالا مخصوص فضای باز ساخته شده اند .این سایبان های زیبا به سختی ساخته شده و مهندسی شده اند تا در برابر وزش باد سنگین و سبک مقاومت کنند.

سایبان های جمع شده به شما امکان می دهد تا زاویه و همچنین مقدار سایه را تغییر دهید ، بنابراین برای سایه زدن یک منطقه کوچک قرار گرفته در فضای باز که شاید سایه مورد نیاز باشد ، مناسب هستند. این سایبان ها تنوع بسیاری در سبک ها و رنگ ها را دارند بنابراین یافتن مکمل مناسب برای رنگ بیرونی مغازه خود کاری آسان است.

  1. سایبان برزنتی برقی

طراحی این نوع گونه سایبان ها به صورتی است که می توان سایه را کنترل کرد . این نوع سایبان ها با یک موتور برقی که داخل سایبان قرار گرفته است ،کار می کند . سایبان برقی عملکرد باز و بسته شدن سایبان را برای شما راحت تر می کند زیرا با کنترل از راه دور یا دکمه ای بر روی سایبان کار می کند که احتیاج به لنگ و روش های دستی را از بین می برد . در این نوع سایبان بیشتر از پارچه های برزنتی به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و بارندگی استفاده می شود .

  1. سایبان بازوی تاشو

دراین نوع سایبان ها ، پارچه روی یک رول پیچیده می شود و کاملا سایبان جمع می شود. کار با این نوع سایبان به صورت دستی با لنگ یا به وسیله ی موتور الکتریکی انجام می شود . این سایبان ها قابل تنظیم برای ایجاد اندازه های مختلف سایه هستند که به صورت دائمی بالای پنجره مغازه یا درب ورودی فروشگاه ها نصب می شوند .

  1. سایبان برزنتی عمودی

این نوع سایبان علاوه بر ایجاد سایه و محافظت از وسایلی که زیر سایبان قرار دارند ، از پنجره های مغازه هم می تواند محافظت کند . طراحی این نوع سایبان ها به گونهای است که پارچه ی سایبان از جلوی سایبان خارج می شود که مناسب برای سایبان های فروشگاه ها و مغازه ها است . سایبان عمودی علاوه بر محافظت از سطوح شیشه در برابر نور ، جریان باران باریده را روی سایبان به پایین هدایت می کند.

قیمت سایبان مغازه برزنتی

عوامل مختلفی بر قیمت سایبان ها تاثیر گذار است. همانطور که مطالعه کردید انواع زیادی از سایبان مغازه برزنتی وجود دارد بر اساس انتخاب شما هر کدام قیمت متفاوتی دارند، علاوه بر این اگر بر روی سایبان ها لوازم جانبی دیگر یا موتور الکتریکی نصب کنید باعث تغییر قیمت اصلی سایبان می شود . همچنین اندازه سایبان ها تاثیر بسیاری بر قیمت سایبان می گذارد . به طور کلی عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه برزنتی در زیر آورده شده است :

  • الکتریکی یا مکانیکی بودن سایبان
  • ابعاد و اندازه سایبان
  • جنس سایبان
  • ضخامت پارچه برزنتی و رنگ آن
  • مدل سایبان

سایبان مغازه ارزان

استفاده از سایبان مغازه ارزان در دنیای رقابتی تجارت یک مزیت به شمار می آید. با نصب سایبان مغازه ارزان نیاز به بازاریابی نام تجاری، برند شما در بازار شلوغ جلب توجه می کند. اگر در کار خود مهارت کاملی داشته باشید اما مشتریان شما را تشخیص ندهند فایده­ ای ندارد.

برخی از مشاغل فقط برای دیدن شدن برند و کسب و کارشان صد ها هزار تومان صرف فعالیت های بازاریابی می کنند، در صورتی که چیزی به سادگی، سایبان مغازه ارزان می تواند برند شما را تقویت کند و مشتریان بیشتری را به مغازه شما بیاورد.

مزایای سایبان مغازه ارزان

چه به یک سایبان مغازه بزرگ برای یک ورودی تجاری یا سایبان های پنجره کوچکتر نیاز داشته باشید، می توانید یک محصول عالی را متناسب با نیاز خود پیدا کنید، و نام تجاری خود را روی آن ثبت کنید و در بازار خود رقابت کنید.

سایبان های مغازه با مزایای اضافی مانند صرفه جویی در انرژی و تبلیغ ، می توانند به رشد تجارت شما کمک کنند. گاهی اوقات ، این ویژگی های به ظاهر کوچکتر است که می تواند بیشترین تفاوت را در عملکرد روزانه شما ایجاد کند.

تبلیغ برند در هر مکانی که تجارت می کنید بسیار مهم است. اگر در یک آرم یا نوع چاپ سفارشی سرمایه گذاری کرده اید، باید از آن نهایت استفاده را ببرید. تبلیغ تجارت شما می تواند به سود شما باشد. اگر در حال نصب سایبان مغازه ارزان هستید، حتی بیشترین فرصت برای پیش بردن نام تجاری خود را خواهید داشت.

  1. برند سازی می تواند روزانه به سود تجارت شما بیاید.

مارک ثبت شده روی سایبان مغازه ارزان به شناخت برند شما کمک می کند. مصرف کنندگان ساختمان شما را با استفاده از سایبان، و همچنین محصولات و خدمات شما را پیدا می کنند. همانطور که مغازه شما شناخته می شود، مشتریان ویژه شما هم افزایش پیدا می کند. به سادگی با نوشتن شماره تلفن، آدرس وب سایت یا نام برند خود می توانید دسترسی مشتریان را آسانتر کنید.

البته برند تجاری شما باید با طراحی ویترین فروشگاه ، نمایشگاه، رستوران یا مغازه شما هماهنگ و تاثیر گذار باشد. یک آرم چاپ شده روی سایبان مغازه می تواند کاتالیزوری باشد که خلاقیت شما را نشان می دهد.

  1. جلوگیری از محو شدن مبلمان و لوازم پشت ویترین

با نصب سایبان مغازه ارزان می توانید مبلمان و کف را از کمرنگ شدن و تغییر رنگ محافظت کند. همچنین با نصب سایبان های پنجره می توانید از لوازم پشت ویترین که در اثر تابش نور ماورا بنفش کم رنگ شدن جلوگیری کنید.

 

سایبان مغازه ارزان

  1. صرفه جویی در انرژی

همانطور که سایبان مغازه ارزان با ثبت مارک تجاری می تواند به کسب و کارها کمک کند و رشد آینده شما را تضمین کند. سایبان ها می توانند صرفه جویی در انرژی را هم تضمین کنند.

سایبان مغازه علاوه بر ایجاد سایه در فضای بیرون، از ورود نور مستقیم خورشید به داخل جلوگیری می کند، و باعث خنگ شدن هوای داخل می شود. در نتیجه برای خنک کردن نیازی به سیستم های خنک سازی هوا از جمله کولر ها نیست، که باعث صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه ها می شود.

نور خورشید که از طریق پنجره های ساختمان می آید می تواند تا 20٪ از هزینه های تهویه مطبوع شما را در طول سال در بر بگیرد. نصب سایبان مغازه در هر درب یا پنجره رو به جنوب و شرق می تواند به میزان قابل توجهی گرما را کاهش دهد. کاهش میزان اشعه ماورا بنفش که به ساختمان تجاری شما وارد می شود.

 

  1. محافظت در برابر شرایط آب و هوایی

با وجود سایبان مغازه دیگر لازم نیست نگران آسیب رسیدن به چیدمان بیرونی مغازه خود در هنگام باد و باران باشید. زیرا سایبان مغازه در برابر شرایط آب و هوایی بد اعم از باران ، برف و تابش مستقیم خورشید از وسایل بیرونی مغازه به علاوه چیدمان پشت ویترین محافظت می کند.

پارچه سایبان مغازه ارزان

پارچه سایبان های مغازه مقرون به صرفه هستند. این نوع سایبان ها با پارچه هایی با کیفیت و مهندسی دقیق، ساخته شده اند تا سالها دوام داشته باشند. حتی در سختگیرترین شرایط هم مقاوم هستند. پارچه های سایبان مغازه در برابر کپک مقاوم هستند.

برای تمیز کردن معمولا به راحتی می توان خاک و آوار را پاک کرد. از یک محلول سفید کننده ملایم می توان برای لکه های سخت استفاده کرد. الیافی که در پارچه سایبان استفاده می شود، رنگدانه هستند. پس برای کمرنگ شدن و تغییر رنگ هرگز جای نگرانی نخواهد بود.

پارچه سایبان مغازه محافظت کامل در برابر آفتاب را دارند، بنابراین برای ایجاد مکان های سرپوشیده در فضای باز، رستوران ها و هتل ها  ایده آل هستند. پارچه های سایبان مغازه قابل تنفس هستند و جریان هوای کافی را برای شما فراهم می کنند. دیگر هوای گرم زیر سایبان های مغازه شما وجود ندارد.

خرید سایبان مغازه ارزان

هنگام خرید سایبان مغازه ارزان، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید ، اما یکی از مهمترین فاکتورها قیمت آن است. ما در این مقاله مختصری در مورد عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه صحبت کرده ایم، که به شما کمک می کند تا با شناختن فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت، هزینه سایبان خود را تخمین بزنید.

سایبان مغازه ارزان

عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه ارزان

چندین مولفه در خرید سایبان مغازه وجود دارد که بر قیمت گذاری کلی تأثیر می گذارد:

اندازه فاکتور عاملی اساسی است که باید هنگام خرید و ارزیابی هزینه یک سایبان در نظر گرفته شود. برای جنس سایبان، آلومینیوم از نظر وزن قیمت گذاری می شود، گاهی اوقات به این معنی است که هر چه ساختار بزرگتر باشد ، هزینه بیشتری نیز به همراه دارد.

با این وجود ، مقیاس اقتصادی نیز نقش زیادی در قیمت گذاری دارد. انواع سایبان ها مانند سایبان جمع شونده یا سایبان ثابت، تفاوت در قیمت گذاری و همچنین دامنه پوشش آنها را ایجاد می کند، که می تواند به مواد اضافی برای پشتیبانی نیاز داشته باشد.

گزینه های تزئینات همه از نظر قیمت متفاوت هستند که شامل یک سیستم هوشمند، چراغ های LED، سیستم خنک کننده هستند. شما می توانید سایبان مغازه را اول ساده خریداری کنید و قیمت کمتری بپردازید و در زمان دلخواه گزینه های متفاوتی را به آن اضافه کنید. سایبان های مغازه قابلیت اضافه کردن ویژگی های مختلف را دارند.

همچنین پارچه سایبان تاثیر گذاری بسیاری بر قیمت سایبان دارد، زیرا هر یک از ویژگی های پارچه مانند: ضد آب بودن، تنفس داشتن پارچه، جنس پارچه ، رنگ های خاص پارچه ، مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب و اندازه آن خود تعیین کننده قیمت پارچه است.

به طور مثال از رنگ زرد در سایبان خود استفاده می کنید که احتایج به رنگ های پشتیبانی برای دیده شدن دارد و باعث استفاده از رنگ های دیگر می شود، به طور کلی رنگ های تیره ارزان تر از رنگ های روشن است.

دارا بودن هر یک از این ویژگی ها باعث بالا رفتن قیمت سایبان مغازه می شود و تفاوت قابل توجهی نسبت به قیمت سایبان اولیه دارد.

طراحی سایبان مغازه ارزان

سایبان های مغازه می توانند متناسب با رنگ کسب و کار یا ویترین فروشگاه شما باشند و مارک تجاری مورد نیاز شما را ارائه بدهد. برای تأثیرگذاری بیشتر ، به ویژه در یک قسمت اصلی در تجارت خود ، می توانید گرافیک سایبان سفارشی را انتخاب کنید.

برای طراحی سفارشی، ترکیبی از صنعت گرافیک و منسوجات سایبان استفاده می شود. مواد استفاده شده چندین مزیت قابل توجه را برای سرمایه گذاری کامل ارائه می دهند. منسوجات سایبان مکمل کامل فریم های دقیق مهندسی شده هستند.

برای جلوگیری از محو شدن در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند. رنگدانه های رنگ پایدار اطمینان می دهند که تجارت شما همیشه به بهترین شکل به نظر می رسد.

سایبان مغازه ارزان

 در آخر

 

سایبان بازویی کلاسیک
سایبان بازویی کارخانه آقای روشن دل

دانلود پی دی اف این مقاله آموزشی

59 Comments

  1. رضا عبدی گفت:

    سلام مطالعه خوبی بود. ببخشید برای سایبان مغازه دهنه ما ۶ متره قابل اجراع هست ؟؟؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام خوشحالیم که مطالب برای شما مفید بود. بله برای دهنه 6 متر سایبان بازویی قابل اجرا است.

      • جلیل گفت:

        دهنه ما ۷ متره چیکار باید بکنیم؟

        • sayehban-iranian گفت:

          سلام ممنون از توجهتون شما میتونید دو تیکه 3ونیم متری برای سایبان بازویی برای سایبان مغازه سفارش بدید. برای سفارش میتونید با شماره 09196530853 تماس داشته باشید یا با شماره 09222358009 در واتساپ پیام دهید. با تشکر از شما

  2. حسین گفت:

    من سایبان مغازه خریدم برای مغازم واقعا خیلی لذت میبرم وقتی بازش میکنم هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ خوش برخورد بودن مجموعه واقعا راضیمممم خیلب عالیهههه من که لذت بردم از نصب سایبان مغازه این شرکت برای مغازم

  3. مهدی ترابی گفت:

    سلام ما برای کافمون سایبان مغازه از شرکت شما تهیه کردیم خیلی عالیه چون که متحرک هستند هرموقع بخوایم بازش میکنیم و زیرش صندلی میزاریم خیلی ممنونیم رنگ سایبان با توجه به سلیقمون و تم کافمون هست و این زیبایی کافمون رو چندین برابر کرده.

  4. رضا گفت:

    یه نکته ای خیلی برام جالب بود از وقتی که برای فروشگاهمون سایبان مغازه نصب کردیم علاوه بر اینکه مغازمون از افتاب و بارون حفظ شه مغازمون خنک هم شده انگار که یک کولر در مغازمون داریم خیلی جالب بود که در مصرف برقمون هم کمتر شده چون دیگه تو تابستان نیاز به اسپلیت یا کولر نیست. ممنونم از شرکت سایبان ایرانیان که باعث این تجربه زیبا شدند.

    • sayehban-iranian گفت:

      خیلیم عالی بله دقیقا همینطوره از انتخاب شرکت سایبان سازی ایرانیان از شما سپاسگذارم

    • علیرضا گفت:

      سلام من هم همچنین تجربه ای رو داشتم واقعا همنیجوریه ماهم بعد از نصب سایبان مغازه مغازمون خنک شد و دیگه نیاز به کولر نداشت

  5. سعیدی گفت:

    روکش سایبان معازم خراب شده آیا شما روکششو میتونید تعویض کنید؟

  6. فرید گفت:

    سلام سایبان اقتصادی سایبان مغازه شرکتتون به چه صورته؟ یعنی کیفیت پایینی داره؟

  7. سمانه گفت:

    ما یه فروشگاه در داخل پاساژ داشتیم که ویترینش به سمت بیرون بود و افتاب اذیت میکرد زنگ زدیم و سایبان فول باکس برای فروشگاهمون سفارش دادیم یکبار برای اندازه گیری و یکبار برای نصب تشریف آوردن من واقعا خیلی راضی بودم هم از هزینه ها و هم هزینه نصب و ایاب و ذهاب بسیار مناسب تر بقیه جاها بود

  8. علیمرادی گفت:

    سلام من ساکن شهر مشهد هستم.سایبان مغازه ازسایبان ایرانیان خریدم. سایبان مغازه من سایبان بازویی سبز رنگ بود. به دستم رسید و نصبش کردم

  9. شهرام گفت:

    انصافا کارتون بی نظیره.بااینکه ما سایبان مغازه در کرج میخواستیم ولی بدون هیچ دردسر و هزینه اضافی سایبان فروشگاه مارو تولید و نصب کردند. خیلی راضیم.

  10. عبیری گفت:

    سلام ما یه دکه داشتیم به عنوان یه کافی شاپ در توچال ازش استفاده می کردیم.نور آفتاب خیلی اذیتمون میکرد یا وقتی بارون و برف میبارید نمیتونستیم برای مشتریامون خدمات بدیم ولی از وقتی سایبان مغازه بازویی برای کافمون نصب کردیم زیرش صندلی گذاشتیم و مشتریامون در روز های بارونی و برفی بیشتر شده و در نتیجه فروشمونم بیشتر شده خیلی از شرکت سایبان ایرانیان ممنونم بابت پیشنهاد این سایبان مغازه خوب به ما

  11. سلمان گفت:

    سلام من ساکن شهر اصفهانم از شما برای مغازم سایبان مغازه خریداری کردم خیلی راضی بودم ازش خدا خیرتون بده دیگه آفتاب به مغازم نمیخوره…

  12. کمالی گفت:

    ما شهر شیراز هستیم یه فروشگاه زنجیره ای داریم تو شیراز میتونیم برای تعداد بالا سایبان مغازه یا سایبان فروشگاهی سفارش بدیم؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام روزتون بخیر بله شرکت سایبان سازی ایرانیان سفارشات تعداد بالای سایبان را نیز قبول میکند. لطفا در اسرع وقت با شماره 09196530583 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

  13. سلیمه گفت:

    ما برای بوتیکمون سایبان مغازه دکوراتیو سفارش دادیم به موقع سفارشمون به دستمون رسید کیفیت خوبی داره راضیم چون ما فقط برای دکور میخواستیم برا همین تمییزی کار برامون مهم بود که خداروشکر سایبان مغازه ایرانیان این تمییزی رو تو کارشون داشتند.

  14. Pyman گفت:

    سلام ما سایبان مغازه دکوراتیو سفارش دادیم برای کافی شاپمون تو کرج واقعا میتونم بگم شیک ترین سایبون هارو داشت واقعا عالیه.

  15. مسلم گفت:

    واقعا مطالب خوب بود و لذت بردم . خیلی جامع و کامل درباره سایبان مغازه توضیح دادید.

  16. سامانی گفت:

    سلام من سایبان مغازه برقی میخواستم آیا شما تولید سایبان مغازه به صورت برقی هم دارید؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام شبتون بخیر. بله شرکت سایبان ایرانیان در زمینه سایبان مغازه به صورت برقی نیز تولید دارد. میتوانید برای سفارش سایبان مغازه برقی با شماره 09196530853 تماس فرمایید.

  17. زاهدی گفت:

    من یه سایبون میخواستم برا مغازم خیلیم عجله داشتم همون روز تحویل بگیرم. خیلی جالب بود هم خریدمو حضوری انجام دادم هم همون روز سفارشمو تحویل گرفتم . ممنومم از اینکه برا مشتری ارزش قایلید.

  18. عظیمی گفت:

    هر جا زنگ زدیم برای خرید حضوری اصلا کسی اجازه نمیداد همه میگفتن اینترنتی ولی وقتی با شرکت شما تماس گرفتیم خیلی با اخلاق و رفتار خوب از ما دعوت به عمل امد که حتما تشریف بیارید از کارگاه بازدید نمایید و سفارش خودتن رو ثبت کنید. خیلی خوب بود واقعا باعث شد خاطره خوبی از خرید مون تو ذهنمون باشه. ممنومم از پرسنل کار بلد سایبان ایرانیان.

  19. قنبری گفت:

    ما سایبونو سفارش دادیم به دستمون رسید الحمدالله خیلی راضی بودیم . نصبم کردیم خیلی خوشگل شد.

  20. سمد گفت:

    سلام خسته نباشید آقا شما سایه بان مغازه برقی هم تولید دارید؟

  21. علی گفت:

    سلام ما اردیبل هستیم برای ما هم امکان ارسال سایبان هست؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام بله با افتخار مجموعه ما در خدمت شما هستند. برای ثبت شفارس لطفا با شماره 0922358009 در ارتباط باشید.

  22. بینا گفت:

    سلام بینا هستم از تهران. خواستم بابت کارهای باکیفتتون ازتون تشکر کنم.

  23. صبری گفت:

    سلام چطور میتونم متوجه بشم که سایبان مغازه دکوراتیو مناسب مغازه من هست یا نه؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام ممنونم از حسن توجه شما.
      سایبان دکوراتیو اصولا برای زیبایی نصب میشود و کارایی که سایبان ها دارند و ندارد.
      شما میتوانید و با ارسال عکس جلو در مغازت.ون برای مشاوره رایگان با شماره 09222358009 در واتساپ یا تلفنی با ما در ارتباط باشید

  24. سمیعی گفت:

    سایبان مغازه برای رشت هم ارسال دارید؟

  25. مهدی گفت:

    سلام،خوزستانم نمایندگی دارین؟واسه مغازه با دهنه هشت متر چند متر سایبون کالکسه ی لازمه؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام روزتون بخیر. خیر قربان با عرض تاسف ما خوزستان نمایندگی نداریم.
      برای مغازه با دهنه 8 متر دو عدد سایبان چهار متری کالسکه ای جواب است.

  26. تهرانی گفت:

    سلام خواستم بابت نصب به موقع سایبان مغازه و رفتار بسیار عالی و با اخلاق همکارانتون تشکر کنم.

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام روز بخیر خیلی خوشحالیم بابت این رضایت. ممنونیم که مجموعه مارو برای خدمات رسانی انتخاب کردید.

  27. نصیری گفت:

    سلام ببخشید سایبان مغازه چیست؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام قربان. سایبان مغازه سایبانی است که برای جلوگیری از ورد آفتاب به داخل مغازه نصب می شود. همچنین از محصولات شما در برابر آفتاب محافظت می کند.

  28. ناشناس گفت:

    سلام آیا سایبان مغازه درقزوین هم انجام میدید؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله ما به سراسر کشور ارسال داریم سایبان مغازه به استان قزوین هم ارسال میکنیم.

  29. سمایی گفت:

    سلام من برای مغازم میخواستم سایبان مغازه برقی سفارش بدم میشه راهنماییم کنید؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام روزتون بخیر . از شما بابت انتخاب شرکت سایبان سرای ایرانیان سپاسگزارم.
      برای ثبت سفارش لطفا عکس محل نصب سایبان با ابعاد مد نظرتون رو به شماره واتساپ 09222358009 ارسال فرمایید تا مراحل ثبت سفارش جلو رود.

  30. سیما گفت:

    سلام ما میخواستیم برای بوتیکمون توی ستارخان چادر مغازه نصب کنیم . از کجا باید ثبت سفارش کنیم؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام روزتون بخیر برای ثبت سفارش سایه بان مغازه میتوانید با شماره 09222358009 یا تماس فرمایید یا تو واتساپ پیام دهید.

  31. سلیمی گفت:

    سلام ببخشید سایبان کافی شاپ هم دارید؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام روزتون بخیر.
      بله شما برای کافی شاپ خودتون میتونید سایبان بازویی یا سایبان کالسکه ای یا سایبان دکوراتیو سفارش بدید. برای سفارش میتوانید با شماره 09222358009 تماس فرمایید.

  32. اکبر فردی گفت:

    سلام ما یه میوه فروشی داریم میخواستم سایبان میوه فروشی بزنم میخواستم ببینم چه مدل هایی برای ما پیشنهاد میشه؟

    • sayehban-iranian گفت:

      سلام روزتون پربرکت.
      شما میتوانید برای سفارش سایبان مناسب مغازه خودتون عکس محل نصب سایبان رو در واتساپ به شماره 09222358009 ارسال کنید. تا نمونه سایبان مناسب مغازه برای شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *