با نصب سایبان پارکینگ از ماشین در برابر باران ، برف و نور خورشید محافظت کنید طراحی سایبان پارکینگ به گونه ای است که در برابر پوسیدگی ، کپک و اشعه ماورا بنفش مقاوم است و صدمه ای نمی بیند . این سایبان ها دربرابر زنگ زدگی محافظت کننده هستند . سایبان پارکینگ به دو صورت مستقل و متصل به دیوار تقسیم می شوند که از هر دو آنها می توانید هم به عنوان پارکینگ خودرو خود و هم به عنوان انبار یا گاراژ استفاده کنید که خیلی شیک به نظر می رسند .

شاید این سایبان ها نتوانند از یخ زدگی شیشه ها جلوگیری کنند اما صد در صد از آسیب دیدن رنگ خودرو توسط نور خورشید جلوگیری می کنند و دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن صندلی که از گرمای آفتاب در امان بوده تلاش کنید چون تمام ماشین و هوای داخل آن به لطف سایبان از گرما دور بوده و خنک می ماند.

انواع سایبان پارکینگ

با استفاده از سایبان پارکینگ می توانید هر نوع وسیله نقلیه اعم از موتور ، ماشین و دوچرخه را از گزند آفتاب ، باران ، برف و حتی مدفوع پرندگان در امان بماند . با نصب آسانی که این سایبان ها دارند می توانید آن ها را در هر شرایطی نصب کنید و به شما این امکان را می دهند که همیشه وسیله نقلیه ی خود را در سایه نگهدارید و از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری کنید. سایبان پارکینگ در انواع مختلفی وجود دارد که انتخاب را برای شما آسان می کند . در اینجا با انواع سایبان های پارکینگ و مزایای آنها آشنا می شویم.

  1. سایبان پارکینگ آلومینیومی

یکی از محبوب ترین نوع سایبان است است نوع سایبان می تواند در برابر بادهای شدید و طوفان مقاوم باشد و بدون هیچ آسیبی باقی بماند . عمر این سایبان اگر درست نگهداری شود به پیش از 25 سال می رسد . این نوع سایبان وزنی سبک ، با دوام و نسبی آسان دارد همچنین از قیمتی مناسب برخوردار است اما معایبی هم دارد :

  • تنوع محدود در رنگ و سبک سایبان
  • گرم شدن پیش از حد آن در فصل تابستان باعث می شود پرندگان برای لانه سازی به سراغشان بیایند .
  • این نوع سایبان برای کنار دریا مناسب نیستند زیرا به دلیل وجود نمک دریا خورده می شوند .
  1. سایبان پارکینگسایبان پارکینگ پارچه ای

این سایبان با طرح ها و رنگ های گوناگون به شما این امکان را می دهد تا رنگ و طرح دلخواه سایبان خود را داشته باشید . نگهداری از این نوع سایبان بسیار آسان است ، اما در این نوع به خاطر استفاده از پارچه باید در مدت زمان مشخص چک شود تا اگر سوراخ یا زدگی در پارچه ایجاد شده باشد ، تعویض شود. پارچه سایبان با ماده ای ژل مانند پوشانده می شود که در برابر نور ماورا بنفش آسیب نبیند و باعث حفظ رنگ خودرو شما در برابر نور خورشید شود.

 

  1. سایبان پارکینگ چوبی

پرکاربرد ترین سایبان ، سایبان چوبی است که به راحتی قابل بازسازی است، برای اینکه کیفیت چوب حفظ شود باید تسویه شود تا در برابر حملات حشرات محافظت شود .

  1. سایبان پارکینگسایبان پارکینگ برقی

این نوع سایبان ها از موتور الکتریکی به همراه یک کنترل از راه دور یا سوئیچ دیواری که سایبان را باز و بسته می کند ، ساخته شده است . روی این نوع سایبان ها میتوان سنسورهای متفاوتی اعم از سنسور های شناسایی آب و هوا ، سنسور خورشید نصب کرد . با وجود سنسور هوشمند شناسایی آب و هوا هر زمانی که شرایط هوایی بد شود مثل : وزش باد ، طوفان ، باران های شدید سنسور شروع به باز و بسته کردن سایبان می کند و دیگر نیازی نیست نگران وسیله نقیله خود باشید . سنسور هوشمند موقعیت خورشید ببا تشخیص نور آفتاب زیاد سایبان را باز کرده و از تابش خورشید به اتومبیل جلوگیری می کند . این سایبان ها به شما این امکان را می دهند که حتی زمانی هم که دور از خانه هستید نگران وسیله نقلیه خود نباشید و سایبان پارکینگ را کنترل کنید .

  1. سایبان پارکینگ آکاردوئی

سایبان های آکاردوئی  نوع دیگری از سایبان های پارکینگ هستند که به راحتی باز و بسته می شوند و جمع شونده هستند. این سایبان از جنس برزنت  و آهن هستند،که به صورت آکاردو باز و بسته می شوند و به سینه دیوار  می چسبد.

  1. سایبان پارکینگسایبان پارکینگ قابل حمل و نقل

این نوع سایبان ها به دلیل قابل حمل بودن آن ها  محبوبیت بیشتری دارند و این یک مزیت اصلی نسبت به بقیه سایبان ها است ، این نوع سایبان به شما این امکان را می دهد تا هر جایی که ماشین خود را پارک کرده اید برای آن پارکینگ درست کنید . همچنین نصب آن بسیار آسان است .

انواع سایبان های پارکینگ نیاز به نگهداری و تعمیر دارند باید در فواصل منظم چک شوند، اگر در حین بررسی خرابی پیدا شد فورا برطرف شود تا بتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهند .

تخصص شرکت سایبان سازی ایرانیان

سایبان پارکینگ انواع مختلفی دارد که از این انواع مختلف شرکت سایبان ایرانیان تخصص در سایبان پارکینگ برقی یا فنری  و سایبان پارکیمگ آکاردوئی دارد.

ویژگی سایبان پارکینگ

  • سهولت در نصب

نصب سایبان پارکینگ فقط به کار های مقدماتی نصب احتیاج دارد و نصبی آسان دارد.

  • چند کاربردی

همانطور که گفته شد سایبان هم می تواند به عنوان پارکینگ استفاده شود و هم به عنوان انبار ، کارگاه یا گاراژ استفاده شود.

  • ایمنی و امنیت

علاوه بر این که روزها از وسیله نقلیه شما در برابر آب و هوا و نور خورشید محافظت می کند ، با استفاده از وسایل روشنایی در هنگام شب می تواند از به سرقت بردن وسایل نقلیه جلوگیری کند .

  • دوام

سایبان پارکینگ به دلیل سختی در برابر تاثیرات مکانیکی مقاوم است .

مزایای سایبان پارکینگ

  • دفع گرما

سایبان های پارکینگ به دلیل لایه های عایق بندی شده ، گرما را دفع می کنند و فضایی خنک را ایجاد می کنند.

  • زیبایی

با استفاده از سایبان پارکینگ در باغ یا حیاط خود به زیبایی آن ها بی افزایید . با دردسترس بودن طرح ها و رنگ های گوناگون این سایبان ، می توانید سبک و طرح مناسب محیطی که می خواهید آن را نصب کنید، انتخاب کنید تا زیبایی و جلوه محیط را بیشتر کند .

  • طول عمر

با داشتن یک سایبان پارکینگ می توانید برای سال های طولانی نگران پارکیگ خودروی خود نباشید ، با مراقبت مناسب ، این سایبان تا بیش 25 سال عمر می کند ، البته سایبان های پارچه ای باید در مدت زمان معینی پارچه آنان تعویض شود اما پایه و اساس اولیه آن ها نیاز به تعویض ندارد .

  • محافظت از پارچه

در سایبان های پارکینگ برقی برای باز و بسته شدن ، بر روی پارچه هیچ فشار و تنشی وجود ندارد و بعد از هر بار باز شدن یک پارچه محکم و صاف به چشم می خورد .

  • محافظت

وظیفه هر نوع سایبانی محافظت از وسایل در برابر آسیب پذیری ناشی از طوفان ، باران های شدید ، نور خورشید تگرگ و برف است . سایبان پارکینگ با داشتن انواع مختلف به شما این اطمینان را می دهد تا در هر شرایطی از وسیله نقلیه شما حفظت می کند.

قیمت سایبان پارکینگ

برای خرید سایبان های پارکینگ اولین چیزی که به ذهن می رسد قیمت آن ها است ، با وجود تنوع در سایبان های پارکینگ قیمت آن ها متفاوت است ، اما عوامل مختلف دیگری هم در قیمت گذاری سایبان موثر هستند. در ادامه چند عامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان های پارکینگ را آورده ایم :

  1. نوع سایبان پارکینگ

با توجه به مطالب گفته شده سایبان پارکینگ انواع متفاوتی دارد که تفاوت عملکرد بسیاری دارند این تفاوت ها منجر به متفاوت بودن قیمت ها می شود .

  1. ابعاد سایبان پارکینگ

هر نوع سایبانی در اندازه و ابعاد بزرگتر نیاز به مواد بیشتری برای ساخت دارد و زمان بیشتری برای نصب می خواهد . هر چه مواد بیشتری به کار برده شود ( سایبان بزرگتر باشد ) قیمت سایبان بیشتر می شود و بالعکس هر چقدر ابعاد و اندازه سایبان کوچکتر باشد مواد کمتر می خواد و در نتیجه قیمت کمتر است .

  1. کیفیت

کیفیت مواد یکی دیگر از عوامل مهم تاثیر گذار است ، هر چه مواد درجه یک به کاربرده شده باشد قیمت بیشتر است و همچنین سایبان هایی که ضد آب هستند از سایبان های معمولی گران قیمت تر هستند .

  1. سنسور های اضافه شده

سنسور های اضافه شده ، راحتی کامل را ارائه می دهند اما در مقابل هزینه کمی ندارند، اضافه کردن هر نوع امکانات و لوازم جانبی به قیمت سایبان پارکینگ می افزاید.